vineri, 1 ianuarie 2010

Un alt 1 Ianuarie

Ploaie.

Ameteala.

Dezgust.

Lume care-mi ureaza, masinal, La multi ani!.

Chill out music.

Semiobscuritate.

Posomorare casta.

Ignoranta.












Rezolutiile pentru noul an, anul Tigrului:

1. sa invat sa fiu ceea ce nu sunt ;
2. sa invat sa ma tolerez atunci cand voi deveni ceea ce nu sunt ;
3. sa invat sa cant la harpa ;
4. sa invat sa scriu cu mana stanga ;
5. sa invat sa dansez polca ;
6. sa invat sa merg in maini ;
7. sa invat sa citesc de la dreapta la stanga, fluent ;
8. sa invat sa-mi suprim teama inexplicabila de fluturi ;
9. sa invat sa iubesc tot ce nu are logica ;
10. sa invat sa inot .

6 comentarii:

  1. ft interesante noile tale visuri :>
    sa ti se implineasca !
    si eu mi-as dori sa invat sa inot,dar cred ca is cam fricoasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-e frica de apa... pare asa instabila si imprevizibila. Totusi, voi incerca sa invat sa inot:D

    RăspundețiȘtergere
  3. But you're a cancer... I thought you like water :))

    RăspundețiȘtergere
  4. app..tu de unde esti ?! si cati ani ai?
    vrei sa urmezi si tu cv in domeniul medicinei?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vroiam, dar mi-am dat seama ca nu e de mine... de fapt, vroiam sa dau la medicina veterinara :)

    Bucuresti, cu un an mai mare :)

    RăspundețiȘtergere