joi, 11 februarie 2010

Fad



As vrea sa depasesc stadiul la care am ajuns ai am stagnat multa vreme. Trebuie sa gasesc o cale de a evada din starea latenta in care ma aflu. Trebuie sa-mi eclipsez partea negativa a sufletului si sa o ajut sa iasa la lumina pe cea pozitiva. Pot face asta, incojurata fiind de rautatile celor din jur, de plictiseala covarsitoare, de gandurile negre, de pesimismul interior?
Ma simt pustiita si plictisita peste masura... Oamenii sunt gri, vremea e gri, toata ziua ninge ori ploua, iar eu stau in casa si visez la o schimbare. Monotonia ma macina incet, dar sigur. Ma sufoc!
Ascult obsesiv melodie dupa melodie, citesc carte dupa carte, visez noapte de noapte, zi de zi si cam atat... Astept cu ardoare acel moment, acea clipa de neuitat. Nu stiu in ce va consta, nu stiu cand va veni, dar cert este ca ma va scoate din starea prezenta de hibernare si va da un nou sens vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu