joi, 4 februarie 2010

L-am vazut!

L-am vazut... desi nu aveam asteptari mari de la el si nu credeam ca ma va incanta si-mi va atrage atentia (credeam ca o sa adorm intre timp), mi s-a parut extraordinar! Subiectul nu este departe de realitate, in mare parte, si sunt sigura ca mesajul transmis a fost pe cat de socant, pe atat de necesar. Am pierdut contactul cu Natura si tot ceea ce inseamna primordial. Esenta vietii consta in capacitatea nostra de a conserva ceea ce ne-a fost dat si de a relationa cu noi insine prin elementele originare ale vietii, prin insasi Natura. Putem face asta in secolul nostru, in mileniul predestinat pieirii, cand toata increderea in primordial a fost distrusa, incetul cu incetul, de-a lungul anilor? Nu mai putem ajunge in stadiul contopirii cu noi insine, in adevaratul sens al cuvantului, pentru ca am devenit sclavii propriilor noastre slabiciuni. Nu mai putem salva nimic din ceea ce ne-a fost oferit de planeta, am redus resursele naturale, ne-am uitat sufletele si inca nu constientizam raul produs, inca avem valul pe ochi. Credem ca suntem invincibili si vom trai o perioada considerabila, ca vom trece prin toate etapele vietii, insa ne mintim singuri... Totul se poate termina azi, maine, peste o luna, intr-un an... Nu avem date clare, nu putem avea date clare, pentru ca nu noi decidem cand Natura isi va pierde capacitatea de a mentine echilibrul vietii... si atunci totul se va sfarsi. Si nu mai este mult pana atunci... Am ales fericirea materiala, am vrut cat mai mult si vom suferi consecintele treptat, treptat. Mai intai Soarele ne va invada planeta, prin razele distrugatoare, lipsiti fiind de bariera stratului de ozon, apoi ghetarii topiti vor determina cresterea nivelului apelor, animalele vor disparea si noi le vom urma in neant... Nu putem spune ca Natura se razbuna, ci doar ca isi va pierde puterea de a ne proteja si atunci lumea va disparea. Nu vom gasi alta planeta locuibila, favorabila nevoilor oamenilor... ne-a fost data o viata aici. Trebuia sa fie armonie, o legatura stransa a omului cu Natura... Poate ca a existat la inceputurile omenirii, insa odata deschisa cutia Pandorei (apropo de film), nimic si nimeni nu o mai poate inchide.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu